loading...
سکوت عشق
ali بازدید : 14 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (1)

راه که میروی ، عقب می مانم نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم
دختر گفت: شنیدم داری إزدواج میکنی؟؟ 
مبارکه ؛ خوشحال شدم شنیدم.پسر: ممنون ؛ ایشالله قسمت شما بشه.دختر: میتونم برای آخرین بار ی چیزی ازت بخوام؟؟پسر: چی میخوای؟دختر: اگه ی روز صاحب ی دختر شدی میشه إسم منو رووش بذاری؟پسر: چرا؟ میخوای هروقت نگاش میکنم یا صداش میکنم درد بکشم؟؟دختر: نه ؛ آخه دخترآ عاشق باباهاشون میشن. میخوام بفهمی که چقد عاشقت بودم . . . . .سلامتی عشق اول زندگیت که نه میتونی بهش زنگ بزنی ؛نه میتونی بهش فکر نکنی ؛به سلامتی لبخندی که کمکت میکنه تا برای همه توضیح ندی که حالت داغووووونه . . . .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یه اشنا البته شاید در تاریخ 1393/05/26 و 20:20 دقیقه ارسال شده است

سینه ام یک دفتر تا خورده است /واژه هایش خیس و سرد و مرده است / دوریت گویی دلم را برده است


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    شما دوست دارید سکوت عشـــــق بیشتر درچه زمینه ای فعالیت کند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 232
  • بازدید کلی : 4,743
  • کدهای اختصاصی
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    عشق سنج آنلاين

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    کد بارش ستاره و قلب

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥